keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

joomoi =D mä en keksiny mtn nimee täl tekstil jote se on ny nimetön xd


tänää me mentii puol ysii ja päästii viistoist yli kaks. meil oli eka kaks tyttöje tuntii ja sit öö hissaa ja leirikoulujuttui ja sellast, eli samaa vanhaa paskaa suoraan sanottun. mä en ois aamul millää jaksanu noust ja heräsinki vast kakskyt vail kasi.. heh =D ja sit himas datannu, vieny koiran ja datannu =D ja sit mä haluun  peilin mun huoneesee, katotaa jos äiti ostaa sen.. xddd ja tänää oon kirjotellu tarinaa vrm tunnin & mun matikankirja löyty SAMIN PULPETIST ! =D=D


huome puol ysii & päästää viistoist yli kaks. huome meil on liikkaa & toivotaa peukut pystys et meil on sählyy tai futist ! =D ja sit meil on kaks tuntii ussaa ja sit kai matikkaa ja äikkää, eli paska päivä seki, paitsi liikka <3 ?=D ja sittttten tänää mä sain äikänkokeen ! olkaa must ylpeit, mä sain seiskapuol !!!!!!!!!!!111<333333 jeejeejejjejejejejejejejejejee =DD



hmhmmhmh emmä muut keksi, mut kirjotellaa sit erkinkaa joku pv ja muute, mun uus lempinimi on JONNEEEEEEE =D ja oon ylpee siit <3nyyh



jaa moikkaa (;


- jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti